پاسخگویی رایگان کامپیوتر

مشاور کامپیوتر رایگان

پاسخگویی رایگان کامپیوتر

مشاور کامپیوتر رایگان

پاسخگویی رایگان کامپیوتر

بسیار متشکریم که ما را انتخاب کردید.
سایت ما:www.rayter.ir
وبلاگ های ما:rayter.blog.ir
moshavercomputer.blog.ir

تبلیغات
محل تبلیغ شما
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
  • ۹۶/۱۲/۰۳
    fun

جوک

شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۱۳ ب.ظ
♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣

    همسرت را قبل از ازدواج بیازما نه یکبار ، بارها
    اما بعد از ازدواج آزمایشش نکن
    در آزمونها همراهیش کن !
  ♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣

    از والدین محترم تقاضا دارم وقتی توی یه محیط پر رفت و آمد
    بچه تون رو به صورت افقی بغل میکنین ، حتما کفشاشو دربیارین
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣

    دختره بهم زنگ زده جای اینکه من بگم شما اون میگه شما!
    منم در عین ناباوری گفتم ببخشید اشتباه برداشتم
    خداحافظ
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣

    یه بار جوگیر شدم سی‌دی شجریان خریدم
    صبح از خونه راه افتادم گذاشتم
    رسیدم محل کارم هنوز شروع نکرده به خوندن
  ♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣

    چیز چیست ؟!
    کلمه ایست شگفت انگیز در زبان فارسی
    که میتواند جایگزین تمـــام کلمات دیگر شود)
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣

    پدر و مادر عزیز
    اگه صبح وقتی که از خونه بیرون میرین من پای اینترنتم
    و وقتی که برمیگردین خونه من بازم پای اینترنتم
    الزاما معنیش این نیست که
    از وقتی رفتین تا وقتی که اومدین من پای اینترنت بودما !
    با تشکر فراوان !
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣

    داداشم یه گوشه خونه لاتی نشسته بود
    همه بهش خندیدیم
    بعد پسر داییم بهش میگه بیا از دور خودتو ببین خیلی خنده دار شدی !
♣♣♣♣♣♣♣♣جوکهای خنده دار♣♣♣♣♣♣♣♣

    دقت کردین وقتی یکی میره خارج اولین کاری که میکنه
    گرفتن عکس با شلوارک تو خیابون هستش ؟؟


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
تبلیغات شما در اینجا